Dubble or nothing

Pic: urbanoutfitters.com

Dubbelknäppning är något som prytt mycket jag fastnat för på sistone! Det är 80- talet som spökar för mig, och det är ju inte så konstigt med tanke på hur alla catwalks - och således också alla skylfönster - ser ut just nu. Den hjärtformade väskan från Urban Outfitters fungerar nästan som smycke på bilden ovan.




Pics: mina privata


Den här gröna skönheten med dubbelknäppning, är en av mina favoritblusar just nu. Jag har hittat den bland min mammas gamla kläder från 80- talet. Hon bar den tillsammans med en tillhörande långkjol, men den skippar jag! Istället kombinerar jag blusen med det vita skärpet på bilderna och vita kostymbyxor eller svart, kort kjol och svarta strumpbyor+ svarta klackar. En vit handväska i läder brukar få knyta samman det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0